Vânzările cu amănuntul cresc cu 9,2% în aprilie, odată cu redeschiderea magazinelor

O creștere a cheltuielilor pentru haine a contribuit la creșterea vânzărilor cu amănuntul luna trecută, întrucât măsurile de blocare au fost ușurate și magazinele neesențiale au fost redeschise.

Vânzările cu amănuntul au crescut cu 9,2% în aprilie, a declarat Biroul de Statistică Națională (ONS), vânzările de îmbrăcăminte crescând cu aproape 70% față de luna martie.

În general, vânzările au fost cu peste 10% mai mari decât nivelurile pre-pandemice, deși vânzările online au scăzut.

Economistul Paul Dales a numit creșterea vânzărilor de îmbrăcăminte „uimitoare”.

Economistul șef din Capital Economics din Marea Britanie a declarat că datele din aprilie „arătau că gospodăriile erau deosebit de dornice să își actualizeze dulapurile”.

O altă dovadă a revenirii în economia Marii Britanii a venit într-un sondaj separat, un IHS / Markit Purchasing Managers Index, care a sugerat că activitatea întreprinderilor private în luna mai s-a extins în cel mai rapid ritm, de mai bine de două decenii.

Comercianții cu amănuntul, cum ar fi magazinele de îmbrăcăminte și mobilier, pe care guvernul le-a clasificat drept neesențiale, s-au redeschis cumpărătorilor din Anglia pe 12 aprilie, după închiderea la începutul lunii ianuarie.

Aled Jones, șeful de retail al Lloyds Bank, a declarat: „Retailerii de modă sunt beneficiarii finali ai redeschiderii teraselor, restaurantelor și revenirea „regulii celor șase ”.

Silvia Rindone, liderul comerțului cu amănuntul al EY UK & Ireland, a declarat că luna aprilie a înregistrat „o cerere semnificativă reîncărcată a consumatorilor”.

„Având consumatorii dornici să revină la experiența de cumpărături din magazin și să se

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *