Ce inseamna EAI?

In ultimul timp, termenul de E.A.I. a inceput sa fie discutat tot mai des, atat in lumea celor care se ocupa de optimizarea SEO, cat si a expertilor din diverse arii de activitate. Pe scurt, E.A.I. inseamna expertiza, autoritate si incredere.

 

Daca in trecut motorul de cautare Google interpreta continutul unui site prin prisma unui singur sistem de referinta (daca este sau nu apreciat), astazi se pune accentul din ce in ce mai mult atat pe calitate, cat si pe caracterul informativ, corectitudine si structura. De exemplu, imagineaza-ti ca ai un site prin intermediul caruia comunici sfaturi medicale. Chiar daca ai parte de o optimizare SEO ca la carte, atat in privinta aspectului tehnic, cat si a continutului On Page si a activitatii Off Page, uneori se intampla sa apara si  continut formulat incorect, incomplet sau inexact. Drept urmare, daca o persoana iti urmeaza sfaturile, este posibil ca aceasta sa fie afectata in mod direct.

 

De aceea, in ultimii ani, eforturile Google au condus catre o optimizare SEO care presupune aprecierea unui continut care nu este doar bine scris, dar si corect. Motorul de cautare ne-a lasat sa intelegem ca isi doreste continut scris de experti in domeniu. De fapt, intr-o declaratie scurta, s-a vehiculat ideea ca, cel putin in cazul domeniului medical, contentul va trebui dezvoltat de personal calificat.

 

Acest lucru va fi greu de “fentat”, mai ales daca avem in vedere ca Google doreste sa introduca si o forma de “semnatura”, numita Google Authorship, care sa poata

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *