Viața în economia lui „nu mă atinge”

În perioada post-pandemie, economia va fi modelată de noi obiceiuri și reglementări din cauza distanțării sociale impuse și restricțiilor de călătorie și igienă. Vom mânca diferit, lucra diferit, face cumpărături și sport diferit, ne vom îngriji de sănătate diferit, socializa și petrece timpul liber diferit. Vom experimenta diferența și schimbarea într-un ritm atât de alert cum nu am facut-o nici la apariția Internetului.

Până la descoperirea unui vaccin sau la imunizarea în masă urmează,după estimări, 2 ani de cautări și emoții. Un montagne russe social, economic și emoțional care deja produce schimbări importante.

Listez aici 7 dintre aceste tendințe cu încrederea conștientizării lor și a pregătirii noastre pentru perioada care urmează.

1. Accentuarea izolării

Din păcate pierderea slujbelor și distanțarea socială îi va izola pe oameni în continuare, le va genera stări de insecuritate și le va activa mecanismele de supraviețuire. Va pune presiune pe relațiile cu cei apropiați și pe sănătatea lor fizică și emoțională. Identificată ca principala categorie demografică expusă riscului în timpul pandemiei, generația seniorilor va fi în continuare izolată. Pe acest fond va crește cererea serviciilor de terapie și coaching, însoțirea cu un animal de companie, achiziția jocurilor și utilizarea instrumentelor de socializare online.

2. Neîncrederea în igiena semenilor și a produselor

Precauție este cuvântul emblemă pentru perioada actuală și cea post pandemie.Companiile vor formaliza verificarea stării de sănătate a angajaților și interacțiunile dintre aceștia. În anumite contexte este posibilă apariția cerinței de prezentare a unui cazier medical specific. Se schimbă protocolul de interacțiune socială.În acest

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *