Clienta unui magazin online, obligata sa stearga un review negativ de pe Facebook. Ce a scris romanca dupa ce i-a dat companiei o steluta

Un dosar din arhiva Judecatoriei Sectorului 6 (sentinta a fost pronuntata in 2019) scoate la iveala modul in care clienta unui magazine online a fost obligata sa stearga un comentariu negativ, lasat pe pagina de Facebook a magazinului. Clienta ii oferise magazinului online o stea pentru ca a fost nemultumita de servicii.

Un magazin online care vinde plante si obiecte de decor a dat-o in judecata pe o clienta care a lasat pe pagina de Facebook a companiei un review negativ. Totul a inceput in momentul in care clienta a comandat un “bradut impodobit in ghiveci” impachetat sub forma de cadou. Clienta a platit in avans si a cerut ca bradutul sa fie livrat la o adresa din Focsani, pe numele unei alte persoane decat cea care a facut comanda.

Potrivit magazinului online, in momentul in care curierul a ajuns la Focsani, destinatarul a refuzat primirea, Fan Courier instiintand magazinul cu privire la acest lucru. Reprezentantii magazinului sustin ca le-au cerut celor de la Fan Courier sa incerce, totusi, sa livreze coletul. Cu toate acestea, in momentul in care a fost sunat, destinatarul a spus ca “nu stie nimic de niciun colet si ca nu doreste sa il ridice, desi a fost platit in avans”.

“Oare “furt” sa fie cuvantul potrivit?”

Vrei sa reduci costurile afacerii cu pana la 50%? Am negociat pentru tine discounturi speciale la produsele si serviciile de care ai nevoie pentru afacerea ta. Obtine oferta AICI!

Intr-un final, dupa mai multe zile de discutii, coletul a ajuns la destinatie. Inainte de asta, clienta nemultumita si-a revarsat nervii pe pagina de Facebook a magazinului online, unde a “premiat” magazinul cu o stea si a lasat urmatorul comentariu: “Un serviciu absolut execrabil! Comanda platita si niciodata livrata, iar serviciul clienti sub orice critica! Nu imi vine sa cred ca astfel de institutii exista, oare “furt” sa fie cuvantul potrivit?!…Rusine, chiar in prag de Craciun…”.

In procesul deschis impotriva clientei, prin care a cerut si daune morale, dar si eliminarea review-ului negativ, magazinul online a aratat ca pachetul a fost livrat, dar intarzierea a fost cauzata de refuzul destinatarului de a prelua coletul.

Magazinul, afectat “iremediabil”

Compania care detine magazinul online a aratat ca review-ul si toate comentariile care au urmat in care parata a adresat numeroase expresii jignitoare si afirmatii calomnioase, aduc atingere dreptului la imagine si prestigiu, in mod iremediabil.

“Numerosi vizitatori si potentiali clienti au observat

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *