Ai un magazin online? Afla cum sa-l pregatesti pentru competitia GPeC

Inscrierile in cea mai mare competitie a magazinelor online din Romania se apropie de final. Tu ai reusit sa-ti inscrii magazinul online?

Agentia de SEO DWF organizeaza un webinar cu fondatorul GPeC si cu castigatorul galei de anul trecut pentru a-ti clarifica procesul prin care sa-ti pregatesti magazinul online pentru competitia GPeC.

Sorin Draghici, managing partner la DWF va fi gazda webinarului de marti, 26 mai, ora 12:00, iar invitatii sunt:

● Andrei Radu, Fondator GPEC;

Motiveaza-ti angajatii cu mixul perfect de beneficii extrasalariale! Alege cardul de masa Up Dejun cu cost 0 si ai abonamente medicale Regina Maria de la 3 EUR/angajat. Afla mai multe AICI!

● Daniel Craciun, CEO Lensa, castigator al premiului magazinul Anului in E-Commerce 2019 GPEC;

● Mihai Vinatoru, Managing Partner DWF si membru in juriul GPEC de 5 ani.

Afla din acest webinar ce trebuie sa faci pentru a te inscrie in competitia GPEC si cum poti beneficia la maximum de aceasta experienta.

Invitatii vor raspunde intrebarilor tale prin vocea organizatorului, a juratului si a participantului.

Inscrie-te aici si vei primi pe mail linkul de Zoom pentru webinar. Daca nu il poti vedea live, nu-ti face griji. Il vei primi pe mail ulterior daca te inscrii.

Despre competitia GPeC

[embedded content]

Peste 1.000 de magazine online unice au fost inscrise in Competitia GPeC in cele 14 editii de pana acum, iar 93% dintre ele au considerat participarea extrem de utila pentru dezvoltarea afacerii lor.

Iata de ce:

● Website-urile magazinelor online sunt evaluate de 30 de experti in E-Commerce si Digital Marketing prin peste 200 de criterii esentiale care vizeaza: User Experience (usurinta folosirii website-ului atat pe Mobile, cat si pe Desktop), Functionalitatile Website-ului (verificarea tuturor formularelor si a procesului de checkout), Search (functionarea cautarii interne conform bunelor practici internationale), SEO (indexarea in motoarele de cautare), Security (protectia site-ului, a bazelor de date si a informatiilor sensibile despre utilizatori), E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter), Content & Social Media (calitatea continutului propriu si prezenta in Social Media), Calitatea Serviciilor (se testeaza prin Mystery Shopping), Aspecte Juridice (respectarea legislatiei in domeniu si a bunelor practici).

● Fiecare magazin inscris in Competitia GPeC primeste un raport detaliat continand punctaje, comentarii si recomandari de imbunatatire pentru fiecare dintre cele peste 200 de criterii. Astfel, magazinele obtin un Benchmark complex al website-urilor si stiu ce au de facut pentru a se optimiza.

● In urma analizarii rapoartelor, magazinele au ocazia sa discute face-2-face (sau online) cu expertii care le-au analizat si sa obtina consultanta

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *