Nike formează un parteneriat cu Roblox pentru crearea unei lumi virtuale numită Nikeland, pe platforma de gaming a Roblox

Producătorul de articole sportive Nike a anunţat joi că a format un parteneriat cu compania Roblox pentru crearea unei lumi virtuale numită Nikeland, pe platforma de gaming a Roblox, transmite Reuters.

În lumea virtuală sunt incluse clădiri Nike, terenuri şi arene pentru ca jucătorii să concureze în diverse mini-jocuri, de la tag şi dodgeball până la ”The Floor Is Lava”.

Această lume este modelată după sediul din viaţa reală al companiei.

Nikeland va fi gratuit (deocamdată). Compania intenţionează să integreze momente în joc care să imite  evenimentele sportive globale.

Exemplele pot include un eveniment de fotbal în timpul Cupei Mondiale sau un meci de fotbal în timpul Super Bowl.

Nike a spus că va continua să actualizeze lumea virtuală pentru a include atleţi şi integrarea produselor.

Astfel, persoanele cu accelerometre pe dispozitivele lor mobile vor putea folosi mişcările din lumea reală pentru a-şi alimenta jocul online. De exemplu, acestea vor putea mişca corpul într-o săritură care se va traduce în lumea virtuală, pentru a îmbunătăţi experienţa.

Utilizatorii vor putea, de asemenea, să intre într-un showroom digital pentru a-şi îmbrăca avatarul în articole Nike şi pentru a verifica cele mai recente oferte de produse ale companiei. Articolele ar putea fi modelate după produsele oferite de Nike în viaţa reală sau de la lansările anterioare.

În plus, Nike ar putea, de asemenea, să introducă produse viitoare sau să le permită copiilor să creeze împreună articole.

Pe măsură ce metaversul a ajuns în prim-plan, companii

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *