Cum se schimbă industria de beauty din România în pandemie?

În perioada de pandemie s-a redus considerabil numărul de clienți ai saloanelor de înfrumusețare și barbershop din marile orașe ale țării. Din feedback-ul colectat în rândul stiliștilor, piața locală este acum la 60% din capacitate, urmând să scadă sub 50% în următoarele doua luni, din pricina valului 4 Covid. În mod normal, stiliștii au un grad de ocupare de 70%, iar prin digitalizare acest indicator cheie pentru antreprenorii din sectorul beauty poate să crească spre nivelul de 85-90%. În contextul financiar prezent, piața serviciilor de înfrumusețare are o valoare de 300 milioane de euro și un potențial de 3.000.000 de utilizatori care trăiesc în zona urbană și care au vârstă cuprinsă între 18-35 de ani. În conformitatea datelor Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, la nivel național există aproximativ 37.000 de profesioniști în industria de înfrumusețare (număr ce include și PFA-urile), dintre care 14.000 sunt SRL-uri. Astfel, Ciprian Ungureanu spune, lucrez de peste 30 de ani în industria de beauty, un sector de activitate cu mare potențial antreprenorial. Dacă ar fi să schimb ceva în saloanele de înfrumusețare, aș încerca să le explic clienților despre importanța programarilor online, le-aș arăta cât de simplu este să ai “secretara ta” în relația cu lucrătorul tău preferat din salonul de înfrumusețare. Le-aș arăta că în mai puțin de 30 secunde sunt programați și, totodată, nu este necesar să țină minte data și ora programării. Același lucru l-aș prezenta și antreprenorului și lucrătorului. În opinia mea, principalele bariere care

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *