Amenajarea biroului pentru creșterea productivității: 5 trucuri

Faptul că spațiul în care lucrezi îți poate afecta productivitatea nu este un secret. Numeroase studii au arătat că tot ce ține de amenajarea unui birou, de la compartimentarea spațiului la culorile alese și existența plantelor, poate afecta comportamentul, atitudinea, nivelul de satisfacție și performanță al unei persoane.[3]

Fie că ești managerul unei echipe, fie că ești un angajat, productivitatea este importantă pentru tine. În acest articol vei găsi câteva recomandări utile privind amenajarea biroului astfel încât acesta să devină un spațiu în care să se poată lucra cu plăcere și eficient. 

   1. Adu natura în interior 

Studiile au demonstrat că persoanele care lucrează în birouri ”verzi” sunt mai fericite și mai productive. [5][6] Așa că dacă decizi să faci un singur lucru pentru a spori productivitatea, atunci investește într-o plantă sau două. Sunt numeroase plante deloc pretențioase când vine vorba de îngrijire. 

O altă alternativă o reprezintă lichenii decorativi naturali stabilizați. Aceștia pot fi folosiți pentru a realiza diverse aranjamente ce vor înfrumuseța orice spațiu și te vor face să te simți mai aproape de natură.

   2. Personalizează-și biroul 

Angajații care au posibilitatea de a-și personaliza spațiul de lucru, de la organizare până la decor, nu sunt doar mai fericiți și sănătoși, ci și mai productivi. [1]

Fotografii, accesorii de birou personalizate, cana preferată – toate acestea reprezintă metode simple prin care poți face un spațiu să se simtă doar al tău, chiar dacă lucrezi într-un birou pe care îl împarți cu alte persoane. 

Ca manager,

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *