TITLU: Comunicatul de presa – o formă de comunicare nu chiar la îndemana oricui

Deja știi că un comunicat de presă este o formă foarte utilă de comunicare. Dar știi cum să scrii un comunicat de presă care să atragă atenția reprezentanților mass media pentru a fi publicat? Ei bine, a scrie și a publica un comunicat de presă nu este chiar așa de ușor precum pare.

Ce este mai exact un comunicat de presă?! Pe scurt, este o declarație oficială a unei companii, prin care poate fi anunțată lansarea unui nou produs, promoții noi sau concursuri ale unor mărci ori chiar negarea unor zvonuri de natură să zdruncine încrederea de care se bucură o organizație în rândul publicului său.

Orice schimbare importantă apărută în compania ta trebuie să ajungă la public, spre exemplu angajarea unei persoane într-un post de conducere sau extinderea afacerii tale în alte domenii.

Un comunicat de presă bun conține elemente cheie, iar majoritatea entităților corporative îl folosesc în scopuri evidente de relații publice, adică pentru a atrage audiența și pentru a extinde imaginea pozitivă a companiei. De obicei, aceste informații sunt lansate cu scopul de a atrage atenția mass media și, prin aceasta, a publicului. Comunicatele de presă pot conține o serie de detalii despre lansări de produs, evenimente majore, promoții, realizări importante, schimbări ale staff-ului, date financiare.

Deoarece un comunicat de presă este unul dintre cele mai eficiente instrumente folosite de companii pentru a comunica publicului informații, acesta ar trebui să fie creat de specialiști. De aceea se recomandă colaborarea cu agenții de relații publice și

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *