Spirit sănătos în corp sănătos sau cum ar trebui să începeți să alergați

Vremea de primăvară șosește încet și, odată cu aceasta, aerul proaspăt, care ne invită să ieșim afară după o iarnă lungă. Lasați-vă atrași de toate acestea și faceți ceva pentru dumneavoastră ca de exemplu începeți să alergați. Dacă până acum nu ați practicat sport, vă vom sfătui cum să începeți.

Evitați greșelile începătorilor

Pentru oricine care nu este obișnuit cu sportul, este important să înceapă să-l practice în mod corect. Prin urmare, nu vă stabiliți obiective dificile. De asemenea, nu încercați să vă comparați cu ceialți alergători chiar încă de la început. Rețineți că trebuie să începeți rațional. Prin urmare, alegeți intensitatea de antrenament adecvată în funcție de starea dumneavoastră. Altfel ar fi copleșitor pentru dvs. O greșeală foarte frecventă este să renunțați la încălzire. Corpul trebuie să fie întotdeauna pregătit pentru activitatea fizică. Deci, cum să începeți în mod corect?

Cum să faceți încălzirea

Baza unui antrenament în care mușchii nu vor suferi este încălzirea. La început, faceți un ușor trap pentru a menține mușchii încălziți. Ar trebui să fie urmat de streching. Concentrați-vă pe fiecare parte a mușchilor de la picioare, precum și de pe șolduri, spate și brațe. Nu uitați să vă relaxați mușchii coloanei cervicale întinzându-i ușor. Apoi urmează exerciții ușoare pentru începători: mersul vioi, jogging-ul lejer, ciclismul. Sfârșitul încălzirii este format din alergări scurte într-un ritm crescător până când atingeți ritmul în care doriți să alergați.

Dacă nu sunteți în formă, puteți face inițial o încălzire pe termen scurt. În loc să alergați continuu, puteți să

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *