Recent, Danone multinaționala franceză de produse alimentare, a decis să își reducă sortimentele de iaurt întrucât anumite produse lactate nu se vindeau bine, a declarat luni un director din cadrul companiei respective.
În contextul financiar, magazinele alimentare, dar și producătorii de alimente ambalate se străduiesc să îşi scadă costurile lunare întrucât diverse mărfuri de bază, precum carburantul și hârtia pentru ambalaj, s-au scumpit enorm din cauza perturbării lanţurilor de aprovizionare cauzată de pandemia provocată de coronavirus și de războiul din Ucraina.
Dar şi de valul de scumpiri are un efect negativ și asupra consumatorilor, care trebuie să își reducă cheltuielile zilnice. Aceștia au început deja să cumpere mai puţine produse sau să înlocuiască produsele preferate cu produse mai ieftine pentru a face față scumpirilor actuale.
Danone și-a redus sortimentele de iaurt din cauza inflației
În contextul strategic, scumpirile produselor de bază și comportamentul actual al consumatorilor din lumea întreagă au determinat multinaționala franceză Danone să îşi regândească modul în care îşi comercializează cele mai bine vândute produse alimentare, care variază de la iaurturile Activia până la apa Evian.
În opinia sa, „Inflaţia este dinamică, în special în Europa, şi trebuie să începem să ne obişnuim cu asta”, a declarat luni Ayla Ziz, directorul global de vânzări de la Danone. Potrivit spuselor sale, Danone îşi va reduce „stock keeping units” (n.r. unităţile de stocare), ceea ce înseamnă că vom găsi în magazinele alimentare mai puţine produse Danone.
Pe scurt, Danone nu va mai scoate linii întregi de produse alimentare, ci își va
Articol complet pe Financiarul.ro - Imobiliare