Cum introduci semințele de in în alimentație

Semințele de in aduc un aport extraordinar de nutrienți și vitamine, motiv pentru care tot mai multe persoane aleg să le introducă în alimentația lor. Fie că îți dorești un stil de viață sănătos, ori să experimentezi cu diferite ingrediente și rețete, semințele de in sunt ideale deoarece ajută la reducerea riscului dezvoltării bolilor de inimă și a diabetului.

Pot fi consumate atât întregi, cât și măcinate sau sub formă de ulei. Oricare dintre aceste variante, odată introduse în alimentație, vor aduce doar avantaje organismului. Beneficiile semințelor de in sunt dovedite de studii științifice, care de-a lungul anilor au demonstrat faptul că ajută la scăderea colesterolului, reglează tensiunea arterială și reduc inflamațiile de la nivelul arterelor.

Cum poți folosi semințele de in în alimentația zilnică

Pe lângă beneficiile multiple pe care le oferă, semințele de in sunt extrem de versatile. Acestea pot fi adăugate într-o serie variată de preparate, putând fi astfel consumate indiferent de regim alimentar sau de gusturi personale.

Consumate întregi, semințele au un gust intens, asemănător cu cel al nucilor, însă măcinate ajută la digestie. Recomandarea specialiștilor este ca semințele de in să fie măcinate înainte de consum, fiindcă odată consumate întregi, acestea pot trece prin tractul digestiv fără să se digere și astfel se pierd multe substanțe nutritive pe parcurs.

Semințele de in pot fi adăugate în aluatul prăjiturilor, sau chiar și în aluatul pentru pâinea de casă, alături de alte semințe delicioase precum cele de susan, dovleac sau floarea soarelui. De asemenea, pot fi adăugate

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *