CELE MAI BUNE IDEI DESPRE ÎNVĂȚĂMÂNTUL VIITORULUI, PREMIATE LA ȘCOALA DE PRIMĂVARĂ

Școala de primăvară, dezvoltată de Junior Achievement (JA) România cu sprijinul OMV Petrom, a reunit anul acesta 70 de elevi de liceu, care, coordonați de voluntarii OMV Petrom, au lucrat timp de 4 zile în echipe pentru a dezvolta un proiect care să răspundă unei probleme specifice identificate într-o comunitate.

Tema din acest an – Școala Viitorului – a lansat echipelor de elevi provocarea de a elabora un proiect care să răspundă următoarelor întrebări:

Ce discipline/materii ar fi util să se studieze de către elevii din clasele de liceu? Care ar trebui să fie metodele și tehnicile de învățare? Cum se va face evaluarea, cum este structurat sistemul de notare și care sunt criteriile de promovabilitate? Cum îi poate ajuta mai mult această nouă școală pe elevi și profesori, atât în viața personală, cât și în cea profesională?

Pe parcursul celor 4 zile de pregătire, elevii au beneficiat de consultanță permanentă, precum și de webinare dedicate managementului de proiect și abilităților de prezentare, elemente cheie ale proiectului pe care îl construiesc împreună și îl prezintă apoi juriului.

Vineri, 14 mai, a fost ziua dedicată prezentării proiectelor, jurizării și anunțării câștigătorilor, adică a echipelor care au prezentat cele mai bine soluții. Criteriile pe baza cărora s-a făcut jurizarea sunt originalitatea, relevanța – în ce măsură soluția propusă răspunde nevoii sau problemei din tema de lucru – și caracterul practic, din punct de vedere tehnic și financiar, al propunerii.

Folosind resursele limitate de timp și informație puse la

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *