Yahoo și AOL au fost vândute din nou, pentru a-și revigora averile

Două servicii web de pionierat în era internetului, Yahoo și AOL, au fost vândute din nou după ce cel mai recent proprietar nu a reușit să-și reînvie averea.

Gigantul american de telecomunicații Verizon își vinde activele media, care includ cele două companii, către o firmă de capital privat din SUA într-o tranzacție în valoare de 5 miliarde de dolari (3,6 miliarde de lire sterline).

Verizon a cumpărat Yahoo în 2017 și AOL în 2015 pentru o sumă combinată de 9 miliarde de dolari.

Yahoo și AOL au fost odinioară pionieri, dar au fost ulterior umbrite de firme precum Google și Facebook.

În cadrul vânzării activelor media către Apollo Global Management, Verizon va păstra o participație de 10% în divizie.

Verizon a cumpărat cele două mărci în speranța unei intrări rapide pe piața publicității digitale, crezând că încă mai au suficientă rezonanță cu consumatorii.

Yahoo și AOL au fost pionieri în oferirea unei game largi de servicii web gratuite și informative consumatorilor, cu mult înainte ca Google să existe.
Furnizând servicii gratuite de poștă web și mesagerie prin chat, cele două firme au avut o piatră de temelie pentru publicitatea online pe piață, deoarece majoritatea utilizatorilor de internet de la începutul anilor 2000 își accesează zilnic site-urile web și software-ul.

De asemenea, Yahoo a furnizat totul, de la știri, rapoarte meteo, rezultate sportive și date de lansare a filmelor; la panourile de mesaje, propria sa versiune de eBay – Yahoo! Licitații – și date despre piețe în timp real.

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *