Profiturile ASOS cresc cu 275%, deoarece restricțiile pandemice cresc vânzările online

ASOS, retailerul online de modă, a raportat un salt de 275% în profiturile la jumătate de an, deoarece beneficiază de restricțiile coronavirusului care au lovit rivalii cu magazine fizice.

Compania, care a preluat brandurile Topshop, Topman, Miss Selfridge și HIIT la începutul acestui an, după prăbușirea imperiului Arcadia Sir Philip Green, a raportat o creștere cu 24% a veniturilor în ultimele șase luni până la 28 februarie.
Suma a ajuns la doar 2 miliarde de lire sterline – ajutată de o creștere de 39% în Marea Britanie și o creștere în UE și SUA de 18%, respectiv 16%, întrucât o mare parte a lumii a rămas înconjurată de blocaje intermitente COVID-19.

ASOS a declarat că pandemia a condus la o creștere de 1,5 milioane a bazei sale active de clienți în ultimele șase luni, atingând aproape 25 de milioane.

Acesta a raportat un profit ajustat înainte de impozitare, care a inclus impactul tranzacției pentru a oferi fostelor mărci Arcadia un viitor exclusiv online, de 112,9 milioane de lire sterline față de 30,1 milioane de lire sterline în aceeași perioadă cu 12 luni mai devreme.

Acest lucru sa întâmplat în pofida marjelor de profit cu 2%, care, a spus ASOS, a fost „determinat de costurile crescute de transport datorită perturbării COVID-19, mișcărilor valutare și amestecului continuu de produse din categoria „blocare”.
Compania a relansat mărcile Arcadia la doar trei săptămâni după încheierea tranzacției de 330 de milioane de lire sterline, care a inclus acțiuni nevândute, și a raportat „un

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *