Asistentul digital ANA de la UNIQA te ajuta sa ramai in siguranta indiferent de dauna pe care vrei sa o notifici

Cu ajutorul asistentului digital ANA, clientii UNIQA raman in siguranta, avand acum posibilitatea de a notifica online daunele pentru toate produsele de asigurari generale de la UNIQA.

Pe langa daunele CASCO si pentru asigurarile de locuinta, ANA va gestiona notificarea daunelor si pentru asigurarile RCA, PAD, accidente, IMM/incendiu proprietate, raspundere civila, sanatate, utilaje, calatorie, CAR, cargo si CMR.

UNIQA vine in intampinarea nevoilor clientilor cu o extindere a functionalitatilor asistentul digital ANA, care permit notificarea online a daunelor pentru toate produsele de asigurari generale din portofoliul companiei, rapid si fara interactiune umana.

Cu ajutorul ANA, clientii pot transmite usor detaliile despre eveniment, fotografiile cu avariile si documentele necesare pentru deschiderea unui dosar de constatare.

ANA vine cu functionalitati extinse

Astfel, in actuala formula, pe langa daunele CASCO si pentru asigurarile de locuinta, asistentul digital ANA face posibila notificarea daunelor si pentru asigurarile RCA, PAD, accidente, IMM/incendiu proprietate, raspundere civila, sanatate, utilaje, calatorie, CAR, cargo si CMR.

Conceptul digital de notificare rapida a daunelor – ANA este accesibil online de pe orice dispozitiv de la desktop, laptop si tableta, inclusiv smartphone, direct din browser la adresa https://daunerapide.uniqa.ro, in zona dedicata din website-ul UNIQA sau cu ajutorul unui link primit prin SMS ca urmare a interactiunii cu Contact Center UNIQA.

Solutioneaza daunele simplu si rapid

Informatiile si documentele transmise catre ANA vor fi preluate ulterior de catre o echipa de specialisti, in vederea finalizarii dosarului. In cazul daunele aferente politelor de asigurare CASCO si de locuinta, ANA analizeaza instant datele si poate propune inclusiv o oferta de despagubire, transformand procesul de daune intr-un mod conversational, uzual si facil.

Acest lucru este posibil deoarece asistentul digital este capabil sa extraga informatii din contextul conversatiei pentru a raspunde la intrebari, intr-o maniera naturala si usor de inteles.

Asadar, ANA este o solutie care ofera simplitate si rapiditate, scurtand durata de raportare a unei daune la doar cateva minute. Un alt atu al asistentului digital este disponibilitatea permanenta – clientul poate comunica raportul de daune 24/7.

Experienta imbunatatita

Lansat acum aproape un an, asistentul digital ANA este un serviciu unic in piata de asigurari din Romania, care aduce valoare adaugata pentru clienti, cu atat mai mult in actualul context, in care distantarea sociala este atat de importanta pentru a ramane in siguranta.

Oferind clientilor o experienta imbunatatita care furnizeaza informatii si rezolva dosare in timp real, ANA a schimbat deja modul de gestionare a dosarelor de dauna.

Construit cu ajutorul ultimelor tehnologii in domeniu, sistemul are la baza principii

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *