Veniturile platformei TikTok au trecut de 2 miliarde de dolari

Anul trecut, veniturile TikTok au continuat să crească în ciuda dificultăților întâmpinate de platformă în unele regiuni. În anul 2021, veniturile companiei au crescut cu 77% față de anul 2020.

Astfel, platforma TikTok a continuat, în ciuda pierderii celei mai importante pieţe, să-şi crească veniturile, care au fost semnificativ mai mari anul trecut faţă de 2020. Utilizatorii TikTok au cheltuit anul trecut 2,3 miliarde de dolari în cadrul platformei sociale chineze. Cel puţin aşa arată estimarea Sensor Tower, care a luat în calcul şi versiunea pentru China, Douyin.

Concret, pe lângă cele 1,3 miliarde câştigate în 2020, veniturile TikTok au crescut anul trecut cu 77%. Doar în ultimul trimestru din 2021 TikTok a câştigat peste 824 de milioane de dolari, mai mult decât dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2020, când ajungea la 382 de milioane de dolari.

Din punct de vedere geografic, China a rămas piaţa care aduce cei mai mulţi bani, însă, în T4 2021 a reprezentat doar 57% din veniturile totale, faţă de 85%, cât reprezenta în T4 2020.

În contextul activităţilor, după ce, în 2020, a fost blocat în India, adopţia TikTok a scăzut anul trecut cu 25%. De la peste 970 de milioane de instalări în 2020, TikTok a numărat 740 de milioane de instalări în 2021. Cu toate astea, anul trecut, TikTok a devenit prima aplicaţie care nu este deţinută de Meta ce depăşeşte pragul de 3 miliarde de instalări de când există.

Comparativ, în T4 2021, timpul petrecut pe TikTok a crescut cu

Articol complet aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *